Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Είναι αρκετό να μας δοθεί η ευκαιρία?

Κάποτε σε ένα χωριό έγινε ένας μεγάλος κατακλυσμός.
Επί 4 ημέρες έβρεχε καταρακτωδώς και ασταμάτητα. 
Τα νερά άρχισαν να ανεβαίνουν οι κάτοικοι ετοίμασαν βάρκες και επιβιβάζονταν προκειμένου να σωθούν. Εγκατέλειψαν το χωριό όλοι πλην του Παππά και πήγαιναν στο βουνό. 
Ο Παππάς αφού ανέβαιναν τα νερά ανέβηκε στον 1ο όροφο του σπιτιού όπου ήρθαν 2-3 χωριανοί με βάρκα να τον πάρουν. Παππά δεν σταματάει η βροχή έλα μαζί μας.
Ο Παππάς τους απήντησε: Τέκνα μου πηγαίνετε θα με σώσει ο Θεός. 
Έφυγε η βάρκα τα νερά ανέβαιναν και ο Παππάς ανέβηκε στο 2ο όροφο προκειμένου να επιβιώσει. Έχεται ξανά η βάρκα και του λένε οι κάτοικοι: 
Παππά έφυγαν όλοι μπες και εσύ στη βάρκα να φύγουμε. 
Ο Παππάς: Τέκνα μου πηγαίνετε θα με σώσει ο Θεός. 
Φεύγουν πάλι οι κάτοικοι συνεχίζεται η βροχή ο Παππάς ανεβαίνει στην ταράτσα όπου σε λίγο θα πλημύριζε και αυτή. 
Έρχεται ξανά η βάρκα και του λένε οι κάτοικοι: Παππά έμεινες τελευταίος μπες στη βάρκα να φύγουμε δεν υπάρχει άλλος όροφος θα πνιγείς. 
Ο Παππάς: Τέκνα μου πηγαίνετε θα με σώσει ο Θεός. 
Ανεβαίνουν τα νερά ο Παππάς βρίσκεται στο νερό μη μπορώντας να αντέξει πνίγεται.
Πηγαίνοντας στο Παράδεισο ζητά από το Θεό το λόγο λέγοντάς του: Θεέ μου γιατί εμένα που τόσα έχω προσφέρει στη διδασκαλία του ευαγγελίου που ποτέ δεν αδίκησα κανέναν που πάντα βοηθούσα τους ανθρώπους με άφησες αβοήθητο να πνιγώ;
Ο Θεός τον κοιτάζει καλά καλά και του λέει: 
Εσύ δεν είσαι που σου έστειλα 3 φορές τη βάρκα να σε πάρει αλλά δεν μπήκες μέσα; 

Εγγραφή στο πρόγραμμα Bonus της EMGOLDEX Τώρα 

Δείτε το Πρόγραμμα Bonus EMGLDEX

 Ακολούθησε το σύνδεσμο και κάνε την προεγγραφή σου τώρα ΔΩΡΕΑΝ

Γνώρισε από μέσα τις δυνατότητες που σου δίνει η συνεργασία σου με την Emgoldex

Η παραγγελία σου θα τοποθετηθεί σε πίνακα μετά την εξόφληση της προκαταβολής.