Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Υπάρχει επιτυχία χωρίς ρίσκο;

H μόνη δραστηριότητα χωρίς ρίσκο είναι η συνεργασία με την Emgoldex

Ανάλυση Ρίσκου ΕΔΩ

Μια ερώτηση που γίνεται συχνά από υποψηφίους που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με την εκπληκτική ευκαιρία που μας δίνει το πρόγραμμα αμοιβών της Emgoldex είναι:

Μπορώ να βρώ πρώτα τους 2 πελάτες που θα συστήσω και μετά να πληρώσω την προκαταβολή μου και να γίνω και εγώ πελάτης της εταιρείας έτσι ώστε να μη ρισκάρω;
Θεωρητικά θα μπορούσε να συμβεί και αυτό, η πράξη όμως δείχνει ότι αυτό δεν είναι εφικτό.
Για να γίνει αντιληπτό παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι σκέφτεσαι να δραστηριοποιηθείς στον τομέα πχ του εμπορίου ανοίγοντας ένα μανάβικο. Επειδή όμως το κεφάλαιο που απαιτείται καθώς και τα λειτουργικά του έξοδα είναι αρκετά θα λειτουργήσεις εκ του ασφαλούς.
Θα βγείς έξω στη γειτονιά στην οποία θα απευθύνεται το μανάβικο όταν θα το ανοίξεις και θα προσπαθήσεις να βρείς πρώτα όλους τους πελάτες που σίγουρα θα έρχονται στο μανάβικο να ψωνίζουν ώστε να έχεις εξασφαλισμένη την πελατεία και να είσαι σίγουρος ότι και το αρχικό κεφάλαιο αξίζει να καταβάλεις και τα λειτουργικά έξοδα.
Χτυπώντας λοιπόν τη πρώτη πόρτα ανοίγει μια ευγενική κυρία και της εξηγείς το σκεπτικό σου προκειμένου να γίνει πελάτης ...όταν ανοίξεις το μανάβικο.
Η κυρία πολύ ευγενικά σου λέει ότι "έχω τον κ. Μήτσο που ψωνίζω χρόνια και τον εμπιστεύομαι, και συνεπώς δεν μπορώ να σου υποσχεθώ..."
Πηγαίνεις στο διπλανό σπίτι στον κ..τάδε και σου λέει ότι εγώ ψωνίζω μόνο από το Super Market.
Για σκέψου τώρα θα το ανοίξεις το μανάβικο ή θα το ξανασκεφτείς;

Αν βασιστείς στους πελάτες που δεν κατάφερες να βρείς ΠΡΙΝ ανοίξεις το μανάβικο σαφώς και δεν πρέπει να το ανοίξεις διότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να χάσεις τα χρήματά σου.

Αν βεβαίως βασιστείς στη δική σου κρίση, στην εργασία σου, στις γνώσεις σου, στην αυτοπεποίθησή σου και σε αρχές που θα έκαναν το μανάβικό σου να ξεχωρίζει και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σταδιακά, θα το έκανες και θα πετύχαινε.

Το ίδιο συμβαίνει και με τη δραστηριότητα δικτυακού μάρκετινγκ. Δεν είναι τίποτε θέμα τύχης αφού η τύχη πάντα ευνοεί τους εργατικούς. Πρώτα θα ενημερωθείς και θα μάθεις καλά το αντικείμενο, στη συνέχεια θα κάνεις την δική σου "έναρξη εργασιών" και μετά θα έρθουν οι πελάτες. Και θυμήσου: Το γεγονός ότι 2-3 άνθρωποι δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνει κανένας. Θα γίνουν οι επόμενοι. Εξάλου στη συγκεκριμένη δραστηριότητα αρκούν μόνο δύο (2)!!

Περικλής Διδασκάλου

easymoney.emgoldex.com